|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?
Og glutenfritt? Og eggefritt? Og nei, som laktoseintolerant kan jeg fortelle deg at melkefri krem på ingen måte smaker i nærheten av vanlig krem. Jeg liker ingen av delene, uten at det hindrer meg i å godta at andre liker det. Både sønnen min og jeg greier oss fint med bare sjokoladekake, men jeg vet at gjestene syns det er litt stusslig,og skal dermed servere rullekake (som verken jeg eller konfirmanten spiser), ostekake (som konformanten ikke spiser), kransekake (som konfirmanten ikke spiser) og en hel del annet han ikke er så glad i. Men SELVSAGT skal jeg servere to kjempegode sjokoladekaker som han elsker, stekt ris, som han elsker, gyoza, som han elsker, og en rekke andre ting han liker. Han syns det er storveis og plages ikke av at det står eggerøre på bordet som et alternativ til dem som heller vil ha det enn kokte egg, eller en kake eller to han ikke er interessert i.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig med deg! Min niese i høst ønsket seg sushi i sin konfirmasjon, men måtte godta at det ble servert andre ting også. Min datters ønske er karbonader, men det kommer til å være mye annet godt også (og sikkert mye hun ikke spiser, hun liker ikke alt på et normalt koldtbord).
05 og 08 Sist redigert av millact : 14-05-19 kl 22:49. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Helt enig i at indisk ikke gjør vin særlig godt. Da drikker jeg alltid vann og sweet lassi.
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Men laktosefri krem smaker nøyaktig det samme som krem med laktose så akkurat dette argumentet skjønner jeg ikke (og ja, jeg så at det ikke var poenget ditt, men jeg måtte si det likevel). Det er stor forskjell på laktosefritt og melkefritt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|