|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Reise til Trump-land?
Men hva så? Da kan man reise til et sted som er nærmere da. Eller droppe ferien.
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når det ene settet besteforeldre til ungene bor på Vestlandet og vi i Tromsø er det ikke så fryktelig lett å reise til et sted nærmere, altså.
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
Enig. Syns jeg ser Røstværingene velger 7-timers fergetur over en halvtimes flytur for å komme til fastlandet.
![]() |
![]() |
#4 |
|
Men argumenter som dette blir helt tullete. For det er selvfølgelig ikke "flyr en gang i året for å besøke foreldrene mine som bor kjempelangt unna" som er hovedproblemet. Det er alle "jeg må bare til New York en gang med familien, og et par turer til syden og 2-3 langhelger til ulike storbyer i løpet av året jeg...." som er skikkelig forkastelig og egoistisk.
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Men altså. Du ser forskjellen på trenge noen turer til sydligere strøk i året og å bo grisgrendt?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|