|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Tre år og dypt fortvilet (A-magasinet. Juul)Jeg har lyst til å legge til at jeg synes Juul-debatten er spennende. Jeg synes hans klare oppfordring til å gå i seg selv når man møter det man tradisjonelt kaller "uønsket adferd" er interessant.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 06-07-07 kl 12:52. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Tre år og dypt fortvilet (A-magasinet. Juul)
Men... Jeg sier jo akkurat det du sier her...
Ja, det er mitt synspunkt også.
|
|
|
#3 |
|
Fortsatt i ammetåke
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Tre år og dypt fortvilet (A-magasinet. Juul)Juul er ikke utdannet psykolog, er han det? Han er kanskje pedagog med nogo attåt? Det står i hvert fall ikke noe om cand. psych. på omslaget av de bøkene hans som jeg har i hylla. Og hva "familieterapeut" egentlig betyr er jo litt vanskelig å få grepet om, for terapeut er ingen beskyttet tittel. Ikke at det er noe krav om å være psykolog, men hans faglige ballast er vel kanskje litt annerledes enn mange andres? Kanskje bidrar det mye til at han inntar et ståsted som ikke så mange andre har? Sist redigert av Tartex : 06-07-07 kl 20:42. Årsak: leif |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|