Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 19:21   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

OK, men da må du lese hva jeg skriver også. Jeg reagerer kun med mild overraskelse over at du definerer reklamekampanje veldig smalt. Jeg har vært med på mange sånne kampanjer fra sponsorsiden, f.eks. gjennom LHL, og jeg kan forsikre om at de i hvert fall er omfattende og profesjonelle, og skiller seg fra mine produktkampanjer kun ved at de selger medlemskap og posisjonering av budskap og ikke et fysisk produkt.

Jeg er helt sikker på at Bluen ikke mente å kalle deg dum, hun spant på min definisjonskverulering.

Men Candy, det er jo gjentatt gang på gang at hverken Joner eller Anorak har fått en krone for dette, ergo er det ikke betalt for hverken meningen til Joner eller kommunikasjonsrådene fra Anorak. Ergo er det veldedighet/idealisme eller pur giverglede for det de medvirkende syntes var en god sak. At det err en kampanje har jeg vært inneforstått med hele tiden. Jeg skjønte jo det første gang jeg så innlegget på fb.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.