|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Korfor skal eg føle meg lurt og manipulert av Kristoffer Joner / Anorak?
Men min påstand er at det er fordi du mener budskapet er mer "verdig" enn å selge lipgloss. Det er akkurat de samme mekanismene som ligger til grunn når fotballfruer endorser nye metoder for brystforstørrelser.
|
|
|
#2 |
|
|
Joa, men det er en forskjell på betalt endorsement og ideell, da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nemlig. Akkurat. Just precis. Det er jo det som er hele forskjellen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nope. Dette er jeg uenig i, eller dvs jeg er uenig helt til du påviser at fotballfrua har et sterkt politisk engasjement - sånn
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg påstår at jeg har adskillig bedre motiver enn som så, jeg skjønner nemlig også at det er forskjell på Listhaugs engasjement og fremstøt for å selge mer cola også, selv om jeg er dypt uenig særlig i måten hun selger sitt budskap på. Ergo går forståelsen min adskillig lengre en hvilken vei jeg sympatiserer. Og hvordan i all verden vet du hva mine motiver bak noe som helst er?jeg fatter ikke at vi ikke kan holde oss for gode til slike sleivspark til hva folk egentlig mener som både du og Bluen har kommet med. Første bud for god debatt er å høre på hva andre sier istedet for å hevde at man vet hva folk egentlig mener.
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|