Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårvekst og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-16, 15:50   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det hender jeg legger merke til at mine egne legger har fått seg noen lange hår, og da tar jeg dem som regel. Mulig jeg da ikke burde si noe, men jeg er glad for at jeg har så lite kroppshår at det holder å ta leggene et par ganger i året.
Mave: det er da ikke noe forsøk på å skryte av å være antikroppshysterisk å bemerke at man selv har lite hårvekst?

Jeg kan ikke huske å ha lagt merke til andres hår på leggene, så da bryr jeg meg sikkert ikke om det. Men jeg har lagt merke til ekstrem hårvekst på lårene til en bekjent, og tenkt at jeg er glad jeg ikke har så mye og kraftig hårvekst.

Blåmerker på beina ville jeg ikke tenkt over.

Jeg tenker det blir litt som å kommentere "Jeg synes alle kropper er fine og man skal være glad i den kroppen man har, uansett om man er tykk eller tynn, heldigvis er jeg selv naturlig slank, så jeg har aldri hatt behov for å slanke meg" i en diskusjon om slankepress.

Sist redigert av My : 02-08-16 kl 16:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.