Sv: Rasisme
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Hun går over streken ??? HALLO - les i tråden hva Bina mener om folk som ikke er hvite!!
Ja, jeg har lest tråden, og det er ikke det jeg uttaler meg om. Jeg syns det er hårreisende at Azi beskylder meg for å være rasist, uansett hva bina måtte uttale i denne tråden! Jeg oppfatter det som fordomsfullt, og det forsterker inntrykket mitt av henne basert på uttalelsen hennes om bina.
Jeg husker ikke konkret hva bina har uttalt, men jeg tror faktisk ikke at hun har en så veldig divergerende holdninger til folk som ikke er hvite enn hva andre har. Hun har kanskje en litt annen mening om hvordan det er greit å uttrykke seg. Men jeg har egentlig bare skummet gjennom tråden, så jeg vet ikke helt. Det har kanskje noe med hvordan man velger å oppfatte ting også, tror jeg.
Jeg syns uansett at Azis uttalelser er helt bak mål. Og trekke inn hvordan foreldre generelt skal engasjere seg eller ikke på skolen syns jeg er meningsløst å trekke inn i tråden. Hun går til ufine personangrep, og jeg tror ikke bina har gjort det i denne tråden? Det må gå an å diskutere på en saklig måte, er du ikke enig?
Sist redigert av ElinM : 22-06-07 kl 19:04.
|