Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rasisme

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-07, 18:22   #11
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rasisme

Jeg er blitt beskyldt for å være rasist, uten å skrevet noe i denne tråden, og det av en person som overhodet ikke vet noe om meg. Slå den!

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Nei vet du hva, de fleste har vel hjem og sine ting. Å ikke ha kontakt med alle foreldre så betyr da langt i fra at man ikke følger opp barna sine på skolen.

Men om du har ikke noe annet å gjøre på enn å være på skolen, så betyr da ikke at alle de andre skal også gjøre det samme! Jobbe for godt miljø kan du begynne på nå med engang og det å endre ditt syn på innvandre som har barna sine på skolen!

Mulig det er kun deg dem ikke hilser på. Har du noen gang tenkt tanken?

Jeg ville ihvertfall aldri hilst på noen som ser ned på meg for jeg er ikke en av "dere"!

Her syns jeg du går langt over streken. Snakk om drittslenging. Det er helt uakseptabelt, uansett om du og bina kan være uenig. Du vet tydeligvis lite om om å ha skolebarn, og du insinuerer og kommer med antakelser og påstander om bina som du ikke har noe grunnlag for!

Det jeg sier her har forøvrig ingenting med rasisme å gjøre. Jeg har ikke uttalt meg om det som diskuteres i tråden fordi jeg ikke har noe spesielt mer å bidra med, jeg har derfor bare observert, og synes det er uhørt å bli kallt rasist bare av den grunn!

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.