Sv: PK på FP
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Da er det kanskje et signal til deg om at du bør ta deg sammen. Skrive så til og med jeg forstår! Slik du skriver virker du ofte litt snever i tankegangen, selv om jeg forstår at du kanskje ikke mener det like kraftig som du ofte skriver.
Hvorfor skal jeg ta meg sammen for at du skal forstå? Du kan da vel lese norsk.
...og jeg skrev at det er veldig politisk korrekt å mene noe negativt om republikanere. I alle fall var det det jeg mente å skrive.
Det gjorde du, og jeg kommenterte ikke det. Det jeg kommenterte var at jeg skrev "De av republikanerne..." og du tolket det som "alle republikanere".
Dersom du ikke synes det, så hold deg unna diskusjonene med meg. Enkelt og greit
Det var du som svarte på et innlegg fra meg.
Jeg er faktisk litt litt lei overfokuseringen på USA og amerikanere ja så fort det dreier seg om politikk her i verden. Det er en stor nasjon, et helt kontinent og har kun to politiske fløyer, demokrater og republikanere, og innenfor disse to vil jeg tro det befinner seg svært mange forskjellige mennesker sammenlignet med hva man for eksempel finner innad i ett enkelt norsk politisk parti (ettersom vi har flere å velge mellom...)
Jeg synes forresten ikke at republikanere er spesielt politisk korrekte i 2007, de finner man flest av hos demokratene akkurat i øyeblikket (med miljøvern-tanker, nei til krigen i Irak osv.)
Om du er lei av overfokuseringen av USA og fordommer om USA så er det vel enda viktigere å lese hva folk skriver istedet for å tolke ivei, hva? Ellers blir det jo ihvertfall ikke noen interessant diskusjon.