Sv: Matkasse - er det vits i?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Adams matkasse ble vel nevnt som eksempel i HI; men jeg regner med at man står fritt til å diskutere slike løsninger generelt
Jeg tenker vi diskuterer generelt, gjør vi ikke det!?
Vi har Adams matkasse, men det er konseptet jeg i utg.pkt er veldig begeistret for så langt, her og nå.
Vi har forøvrig ikke prøvd barnekassen, kun original. Jeg er tidlig ute og sjekker menyen for de ulike kassene fra uke til uke, og velger ut fra hva som faller mest i smak. Så langt er det originalkassen som har fristet alle våre ganer mest, og jeg opplever ikke menyen på barnekassen (ikke til Adams i alle fall) som veldig mye mer barnevennlig enn de øvrige kassene. Men vi har altså ikke prøvd den, jeg har bare fulgt med og sett menyen, og valgt ut fra det.
Mye av maten har suksess hos oss, noe funker dårligere, noe går helt til topps. Jeg har likt absolutt alt vi har prøvd så langt, men jeg er vel den minst kresne i familien og den som er aller mest villig til å prøve nytt og gjerne bevege meg litt utenfor komfortsonen. Men alle skal smake, og vi har alle fått oss en overraskelse, hvor noe har vært veldig mye bedre enn vi kanskje hadde trodd.