Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-14, 19:53   #11
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Da jeg reiste med små barn trodde jeg alltid at setereservasjon betydde å bestemme hvor man skulle sitte, ikke at man måtte gjøre det for å sitte sammen. Så jeg reserverte ikke, og vi fikk alltid sitte sammen. Det falt meg ikke inn at flyselskapet ville risikere å plassere barna unna meg.

Jeg har også tenkt som deg og ikke tenkt over det. Nå har jeg flydd med barn i 9 år, ca 4-5 ganger i året uten setereservasjon og aldri opplevd å bli splittet.

Men jeg skjønner jo at det er kjipt å reservere sete og så bli bedt om å flytte seg. Det er ikke sånn at bare et visst antall seter kan reserveres da og at feks 60% ikke kan det og disse blir bedt om å flytte seg?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.