Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærerstreik!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-14, 13:55   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærerstreik!

Jeg synes det er så spesielt at folk hisser seg opp (folk er da lik "de som ikke jobber som lærere - lærere forstår jeg at hisser seg opp). Har de ikke selvinnsikt i forhold til egen arbeidsdag? - Jeg er ikke lærer - men har vært på skoler nok til å se at det er utopisk å tro at lærere vil kunne ha kontorplass på jobb - uten at dette vil øke antall sykemeldinger pga enegilekkasjer. Det vil jo bli utrolig dyrt å sette i stand skoler slik at lærere KAN ta alt av jobbing der.

Jeg stempler - ut over det kan jeg jobbe både hjemmefra og på jobb om jeg ikke har avtaler/forpliktelser. (stempling tror jeg dog har vært til lærenes fordel - om de har stemplet for hver time de jobber) I perioder jobber også jeg så mye at jeg fint kunne ha tatt avpassering som har tilsvart 11 uker ferie altså - jeg er dog så heldig at jeg kan ta de akkurat når jeg vil. Jeg kan ikke forstå hva man vinner på å kreve at lærerne skal være på skolen "fulltid" - jeg lurer rett og slett på at jeg er litt dum som ikke kan se det - eller er det fordi jeg ikke har vært foreldre nok?

Vår skole er ikke tatt ut i streik - jeg vil tro at de ikke blir tatt ut siden det er 1-10-skole. Jeg håper i alle fall at skolestarterne får starte på skole når de skal.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.