Sv: Hund med på restaurant
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Vi flyr en del, siden vi har familie over hele landet. Jeg og mannen er også en del på jobbreiser, og vi reiser også noe utenlands, jeg har sett hunder i adgangshallen, men ikke på fly. Jeg tviler ikke på at hunder i kabinenen er et problem for de som er allergisk, men det er da ikke slik at det er vanlig med hunder i kabinen?
Jeg vet ikke hvor stort antallet jeg. Jeg har sett hunder på fly, ikke mange ganger, men noen. Da vi reiste på sydentur sist var det en hund med på flyet. Enkelte flymodeller har ikke mulighet til dyr i lasterom og i slike fly må hunder og katter være i kabinen. De hundene jeg så i avgangshallen var kanskje lasteromshunder? Jeg hadde innbilt meg at hunder som skulle i lasterom ikke blir stående ved gaten sammen med eieren, men der kan jeg jo ta feil.
Hvis det er veldig uvanlig med hunder i kabinen og behovet er lite synes jeg kanksje flyselskapene kan innføre forbud med en gang. Da er det en liten pris å betale for å bli litt mer tilgjengelige for folk. Det forbauser meg også litt at det selges nøtteposer på enkelte fly fremdeles. Det har skjedd to ganger siste tiden at det opplyses om nøtteallergi og man henstiller til passasjerer å ikke åpne nøtteposer.
|