|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Hund med på restaurantJeg har stort sett aldri med meg noe dyr, noe sted.
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hund med på restaurant
Uhygienisk vet jeg ikke om er det viktigste, men du har allergihensynet og så er det endel mennesker som er redde for hunder og endel hunder som slett ikke ligger stille under bordet uten å forstyrre og endel hundeeiere som mener at hunder har like mye rett til nærmest hva som helst som mennesker.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Noe av grunnen til at det blir strengere regler er at det rett og slett er alt for mange som har dyr og for mange som velger å ha dyr som et helt fullverdig familiemedlem som med den største selvfølgelighet skal være med over alt, om det er sydentur, helgetur til Paris eller på jobbreise til Tromsø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund med på restaurantTror du det, eller vet du det? Jeg kjenner ingen hundeeiere som ønsker å ta med hunden på sydentur, helgetur til Paris eller på jobbreise til Tromsø. Jeg tror ikke det er særlig vanlig. At hunden er et fullverdig familiemedlem har ikke noe med dette å gjøre. At hunder er mye sammen med eierne sine er utelukkende positivt for dyret, altfor mange er for mye alene. Det betinger selvsagt at eierne, når de skaffer seg hund, tenker over hvilke arenaer de skal være sammen med hunden sin på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund med på restaurantKjenner ingen som tar med seg hunden på sydenferie.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg leser i nettaviser at det er stadig flere som tar med seg kjæledyr på fly og stadig flere som tar med seg hund på ferietur. Helgetur til Paris var ikke bokstavelig ment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, men de du leser om i VG er vel som regel Paris Hiltons veskehund. |
![]() |
![]() |