Sv: Hund med på restaurant
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Det kan jo jeg og du synes noe om, men det er jo et sidespor av diskusjonen slik jeg oppfatter den. Det jeg er så overrasket over er hvilken gevinst det vil gi til allergikere at folk som har hund ikke skal kunne bruke flytilbudet som er der, såfremt allergikere har muligheten til å "reservere" et hundefritt fly?
Jeg har heller aldri hørt noen oppfordringer om å ikke åpne nøtteposene? Over høytaleranlegget, da? 
Ja over høytaleranlegget.
Problemet med allergikerbillett er at det gir allergikere begrensninger med tanke på flyreiser. Det praktiseres "først til mølla" og dersom det er få avganger og hundene er booket inn i veldig lang tid på forhånd mister man muligheten til å reise med avgangen. Dette gjør også noe med mulighetene til å få billige billetter for denne gruppen. Er hunden først trumfer hunden den funksjonhemmede.
Ferieturer må planlegges i lengre tid på forhånd (og ferie vet man ikke alltid om man får så tidlig). Sydenturen man virkelig kunne tenkt seg hvor de andre i studentgjengen får billigbillett ryker osv. Det kan synes som bagatell, men saken er i alle fall såpass aktuell for noen mennesker at naaf jobber med det.
|