Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mange biler har dere?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvor mange (fungerende) biler har dere?
Ingen 17 6,42%
En 117 44,15%
To 113 42,64%
Tre 14 5,28%
Fire eller flere 4 1,51%
Deltakere: 265. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-14, 15:08   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange biler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det er vel ikke så rart? Jeg bruker for eksempel bil når jeg skal handle, selvom det bare er en km til butikken. Tungt å bære hjem. :lat: Jeg bruker også bil til å hente unger når tiden er knapp, selvom jeg strengt tatt kan gå. Og hadde jeg tatt tog til jobb hadde jeg nok kjørt til stasjonen, ca to km unna. Så hvis jeg ikke kjørte bil til jobb hadde nok minst 70% av bilturene vært rundt to km.

Kan du ikke sykle?

Jeg har sidevesker til sykkelen, og man kan også bruke sykkelvogn. De rommer ofte både barn og masse varer. Jeg syns folk burde bli flinkere til å planlegge; ukesahandle, kjøre sammen, og til å bruke sykkel der det er mulig. Mye er jo rett og slett latskap.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.