|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg kjenner at jeg blir helt URK av tanken på å "måtte" spise de frokostene dere beskriver.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
En fransk bjørn faktisk.
|
|
|
#4 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg finner det noe fascinerende hvor tilsynelatende lite mange spiser til frokost; type EN skive eller TO tynne knekkebrød. Men det sier kanskje mest om meg som faktisk er overvektig da - men selv i perioder hvor jeg går ned i vekt blir en enkelt skive eller to tynne knekkebrød for lite for at jeg ikke skal bli skrubbsulten igjen ganske straks.
|
|
|
#6 |
|
Dig for victory!
|
Jeg spiser jo ikke lite i løpet av dagen, jeg er bare ikke sulten så tidlig, og jeg har sjelden tid til å sette meg ned og spise frokost på hverdager. Kan jeg velge, så spiser jeg igjen i 11-tida og så i 14-tida, og kjedespiser kjeks, nøtter og sjokolade innimellom, om jeg sitter i ro på plassen min. I praksis har jeg ofte undervisning fram til 11.30 og må enten kaste i meg et rundstykke før ny undervisningstime, eller jeg må ordne en del ting før jeg har tid til å sette meg ned ed pulten rundt 12, men da spiser jeg gjerne noe påsmurt fra kantina, pluss yoghurt, pluss sjokolade... Og så en frukt eller nøtter før jeg går hjem. Vanlig middagsporsjon og kveldsmat.
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg tror det er mye snakk om vane også. Når du spiser så store frokoster til vanlig, så vil jeg jo gjerne tro det tar litt tid før du kan spise lettere frokost uten å bli fort sulten igjen. Men magen venner seg faktisk til mindre mengder. Du spiser ganske "tungt" om morgenen, vil jeg si...
|
|
|
|
#8 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg synes ikke frokostene mine er "tunge", det er heller dere andre som spiser alt for lett
|
|
|
#9 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser akkurat samme hverdagsfrokost i januar som ellers i året, forresten. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Peppy!
|
I bikinisesongen? Ikke veldig ulikt januarsvarene, vil jeg tro. |
|