|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Sannheten på bordet
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja, det er vel slik veldig mange særlig i den tredje verden, brødfør seg? Altså at de driver sin egen småskalaproduksjon - ofte i tillegg til andre jobber?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Rockesøster
|
Sv: Sannheten på bordetJeg synes faktisk trenden nå er at mange forbrukere bruker stykningsdeler som for få år siden ikke var særlig benyttet i vanlige husholdninger. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er sant at dette er en trend - jeg vet bare ikke hvor utbredt den er.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Nei, det gjør ikke det altså, ikke hos folk flest.
|
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Jada, alt det der vet jeg, og jeg har ikke vitenskapelig belegg for det jeg påstår, men jeg vet at Nortura faktisk sliter med å imøtekomme forespørselen på f. eks lammmeskanker. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Det var ikke meningen å beskylde deg for å like at ribba koster 29,90 altså.
|
|
|
|
#8 |
|
Rockesøster
|
Jeg kjøper større deler av slakt av lam og gris, det er det jeg får tak i her. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Jepp.
|
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Tall og tall, men denne artikkelen utdyper litt i alle fall, og er nok like aktuell selv om den er fra 2010.
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Se der ja. Det er tankevekkende.
|
|
![]() |