Sv: All inclusive - ja eller nei?
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Jeg hadde syntes det var tristere om mitt ønske om å fremstå veldig kul og PK gjorde at hele familien fikk en ferie som gjorde oss mer slitne enn vi var før vi dro.
Egentlig synes jeg det tristeste er om folk velger en ferieform som ikke unger og de selv trives med bare fordi noe annet er fy-fy. Det være seg dersom valget er AI på en resort eller det motsatte.
Hva mener du egentlig med disse to påstandene? At jeg og andre velger bort AI for å fremstå som kule og PK? At vi drasser ungene våre på ferier de egentlig ikke vil på? Jeg syns faktisk det er viktig å lære ungen min at hans utimate velvære ikke er det som er viktigst alltid. Han hadde sikkert elsket AI han, men det kommer altså ikke på tale, på grunn av kultur- og miljøaspektet. Jeg syns faktisk akkurat det er viktigere enn at han får is og brus hele dagen. Det har ikke ført til at han lider på noen av de feriene han har blitt tatt med på.
Hvis du syns jeg polariserer og er arrogant, så ligger du ikke akkurat langt bak i løypa, Apan. Det er ikke første gang du kommer med slike stikk og jeg syns det er en skikkelig ufin måte å diskutere på.