|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO[quote=mkj;3716381]Jeg er ikke uenig i noe av det du skriver her. Men å forvente at det skal skje et 'lyspæremirakel', at alle ut fra det LO-lederen sa skal gjøre om på private prioriteringer, det kan vi ikke forvente skal skje. Det må tiltak til, som gjør det mindre lønnsomt å velge deltid.
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Kvinner og deltid og LO[quote=Billa;3716396]
Jeg er helt enig i at velferdsordningene er gode altså. Og derfor jobber jeg 100 %. Men mener fortsatt at alle må få velge selv. Jeg lever mitt liv og de lever sitt. Jeg kan ikke forlange at alle skal prioritere som meg. Man kan ikke gjøre det til tvang, et sånt samfunn ønsker ikke jeg. Derfor tilrettelegging og økonomisk stimulans.
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner og deltid og LO[quote=mkj;3716408]
|
![]() |