|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
Hvis det er mine innlegg du sikter til, så var det på ingen måte ment som at "de er kule/søte/hyggelige, og derfor bør de være lov!"
|
|
|
#282 |
|
ER faktisk grei i bånn!
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Det er heller ikke frislipp det er snakk om her. det er snakk om en liten knippe med noen få dyr. som ikke er truede dyrearter. det sees på som avsky i denne hobbyen å ta inn dyr fra natur. De hører ikke hjemme i et bur. |
|
|
|
|
|
#283 |
|
can-jur
|
Jeg er ikke så veldig begeistret for penest vinner konseptet og særlig ikke når penest for mange raser betyr fysiske defekter og avl på individer med arvelige sykdommer.
|
|
|
|
#284 |
|
Bedreviter
|
Siden dette er en kommentar til meg, så føler jeg for å presisere hva jeg faktisk sa. Det var:
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg var ganske irritert da jeg skrev dette, og at det sikkert kunne vært formulert på en hyggeligere måte, men det er likevel ganske stor forskjell på det jeg faktisk skrev og det du oppfattet/sier at jeg skrev. |
|
|
|
|
|
#285 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
jeg vet heller ikke hvem han snakker med da hovedargumentet aldri har vært så slett som "fordi de er kule" |
|
|
|
|
|
#286 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
og jeg kunne helt sikkert formulert meg hyggeligere jeg også. men summa sumarium så gjorde ikke noen av oss det nå, likevel så føler jeg at det er bare jeg som blir hengt ut som den "slemme". |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det er ganske mange som har sagt at "ekkelt" ikke er et godt argument, ganske mange som har sagt seg enig i at forbud for forbudets skyld er dumt, og at flere kunne møtt deg hyggeligere. Så du har fått en god del støtte på det, tonyandre. Det betyr ikke at vi nødvendigvis kommer til å bli enige, eller skrive under.
|
|
|
#288 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
da blander jeg deg med en annen person. fordommer, kommentaren min var ikke ment mot det du sa at du ikke kan så mye om skilpadder og krypdyr |
|
|
|
|
|
#289 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
nei det forventer jeg ikke heller, men jeg forventer at folk skal kunne se at det går begge veier.. at det er ikke bare jeg som er den store stygge ulven her.. |
|
|
|
|
|
#290 |
|
|
Er det noen som sier det? |
|
|
|
|
|
#291 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!tonyandre - det er forskjell på å være den store stygge ulven og å ikke klare å overtale folk til å mene det samme som en selv, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#292 |
|
Glamorøs
|
Nei, og som jeg skrev så har de andre fått pes også. Hvis du vil kan jeg godt pese ulvefar litt for den glasshusteinkastingen hans også, for det er megairriterende at han ikke skriver norske bokstaver (eller plutselig bare skriver engelsk).
|
|
|
#293 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
jeg forventer ikke at alle som kommer inn å leser denne tråden skal være enig med meg å så skrive under, men jeg reagerer på mange kommentarer som har kommet her at etter de har lest tråden er de enda mer mot reptiler, og det er pga meg.. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Du kan jo kanskje ta litt selvkritikk i forhold til å gå til angrep på folk som er uenige med deg på en måte som funker dårlig her inne, også er jeg enig i at om man blir mot reptiler på grunnlag av en(?) mann synes er dust på nett så har man et lite reflektert forhold til både nett og forbud.
|
|
|
#295 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er imot og kommer ikke til å signere.
|
|
|
#296 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
Jeg har allerede tatt selvkritikk for det |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Bedreviter
|
Jeg har fått langt bedre inntrykk av deg utover i diskusjonen, for alt det er verdt. |
|
|
|
|
|
#298 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
Er fullstendig enig.. Vi burde hatt mye større kontroll på dette. husdyr bør vi fortjene å ha, ikke hatt rett på å ha! |
|
|
|
|
|
#299 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
for meg er det verdt allverden! |
|
|
|
|
|
#300 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men når det kommer til dette, er det jo personer man må endre, og deres mening om friske hunder.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|