Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 08:22   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ingenting som tilsier at dette ikke kan være felles mat, er det?

Nå syns jeg dere virkelig oppkonstruerer tantete problemer.

Om man liker maten er jo en smakssak, uansett innpakning.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå får du ikke vri det jeg sa fullstendig ut av proporsjoner da. Jeg har ikke påstått at barn skal spise anderledes mat en voksne. Jeg har ikke påstått at det må være spesiallaget for barn. Men jeg skjønner ikke at man kan la seg forarge av innpakning eller fasong, gitt at produktet er like bra eller bedre enn andre av samme type. Det går faktisk an å skape matglede hos barn både ved å tilby kvalitetsmat, og bruke pasta i gøyal fasong! Helt sant!

Jeg mener selvsagt ikke man skal spise mat av dårlig kvalitet bare fordi den kommer i artig fasong. Jippi-maten har jeg ikke smakt, jeg snakker på prinsippgrunnlag.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.