Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 18:28   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er brusk og æsj i alle ferdiglagde kjøttkaker, jeg.

Jeg også. Også har de alle den distingte smaken av tilsettningsstoffer .

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns jeg detektet litt tante Sofie i noen av innleggene her om at ting rettet mot barn var fææælt og unødvendig, uansett kvalitet.

Ja, fysj og fy! Sånt tøys og tull må jeg bare ha meg frabedt!

Reklamen lar jeg meg derimot ikke hisse meg opp av :vantmedløver:.

Gammel 21-02-13, 18:29   #42
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

"Uten bust" burde jo absolutt være et salgsargument.

"Garantert bustfritt". "Bust løs!". "Finn bust, og få pengene tilbake". Reklamebransjen har ennå mye å lære.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 18:30   #43
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Det var et stort bein i første fiskekake som ble spist her. Da ville ikke barna spise mer av de.

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 18:33   #44
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg brått veldig lyst til å dra verdens rikeste land-kortet, dere.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 18:34   #45
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av dea, her.

Det var et stort bein i første fiskekake som ble spist her. Da ville ikke barna spise mer av de.

Også i Verdens Rikeste Land. .

Gammel 21-02-13, 18:51   #46
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi har prøvd fiskeboller, de var godkjente. Eplejuicen også. Reklamen har jeg verken hørt eller sett, da,

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 22:32   #47
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder ikke å kjøpe det og har tenkt at det skal jeg heller ikke gjøre. Unger kan spise vanlig mat, den blir ikke bedre av å komme i små pakninger som har et annet navn og fine figurer utenpå. Den blir bare dyrere tenker jeg i mitt hode. Nå boikotter jeg meny her vi bor, så da får de nå styre på som de vil. Ingen planer om å teste.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 22:34   #48
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillesøster er utrolig sta på middagen akkurat nå, og det får meg bare til å bli enda mer bestemt på at disse produktene ikke skal inn i mitt hus. Jeg synes sånt er noe tull, og gidder ikke kjøpe det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 23:40   #49
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte reklamen, men har ikke prøvd produktene siden jeg ikke viste de fantes. Kanskje dette er noe for kresenfisen her i huset?

Gammel 21-02-13, 23:45   #50
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har prøvd kjøttboller fordi de er melkefri. Barna likte de :-)

Gammel 21-02-13, 23:50   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen hang til barneprodukter, men mannen min og meg sa begge - sånn ca i kor - at gutten i reklamen ligner på lillebror i lynne. Ikke at han kaster mat, men han har løvetilnærming på ting han også

Gammel 22-02-13, 09:44   #52
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men denne serien syns jeg rett og slett ikke virker som noe å rope hurra for. Er det egentlig kvalitetsmat?

Jeg har smakt en bit av en god del av det, og det var virkelig ingenting som tilsa at dette kunne være felles mat for en familie, bortsett fra pastaen selvfølgelig. Pakningene er vel også nokså små hvis ikke jeg husker feil.

Jeg har prøvd en del. Prismessig er det sånn ca som andre produkter, men med kampanjen de kjører (3 for 2), så blir det rimeligere (og ja - pakningene er små, men jeg sjekker kilopris).

Innholdsmessig er det ikke verre enn andre ting. Fiskebollene har 66% fisk, og det er ikke så verst. Jeg syntes de smakte OK. Pastaen er grov. Knekkebrødene er ganske grove (men ikke spes gode). Mye er nøkkelhullmerket (i den grad det betyr noe). Syltetøy og juice og sånn er som andre lignende produkter.

Gammel 22-02-13, 12:55   #53
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er tydeligvis den eneste som ikke har skjønt at dette var primært beregnet på barn. Ikke rart ungene elsket de små tomatene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 13:59   #54
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Vi sendte smoothies og minifiskekaker med på skolen! det ble godt mottatt!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:16   #55
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke blitt så opprørt over kampanjen, egentlig, men er obs på i hvilken grad det er fordyrende. De smaksprøvene jeg har prøvd har ikke vært allverden ( mener det var lakseboller og kjøttboller). Vi har kjøpt brødet, og ingen her var dærlig begeistret. Som for mye annen mat som påstår at den retter seg mot bsrn har det vi har prøvd hatt en umiskjennelig mangel på smak. Rett og slett.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:26   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke smakt eller kjøpt, heller ikke sett reklamen. Barna vet ikke at dette finnes.

Gammel 10-03-13, 22:27   #57
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Knekkebrødene var ikke gode, de gikk i søpla. 5-åringen spiser 5 wholegrains i stedet.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:29   #58
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer nok til å teste ut et par ting neste gang jeg er på Meny, men jeg er egentlig sjeldent innom den butikken.

Gammel 10-03-13, 22:30   #59
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Knekkebrødene var ikke gode, de gikk i søpla. 5-åringen spiser 5 wholegrains i stedet.

Hva er poenget med knekkebrødene da? Her spiser toåringen Rugsprø.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-13, 22:31   #60
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du kunne knust dem og brukt det som strø på toppen av den hjemmelagde fiskegratengen din.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.