|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkter
Jeg også. Også har de alle den distingte smaken av tilsettningsstoffer
|
|
|
#42 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterDet var et stort bein i første fiskekake som ble spist her. Da ville ikke barna spise mer av de.
|
|
|
#44 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterNå fikk jeg brått veldig lyst til å dra verdens rikeste land-kortet, dere. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kamerat Pære
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Også i Verdens Rikeste Land.
|
|
|
#46 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterVi har prøvd fiskeboller, de var godkjente. Eplejuicen også. Reklamen har jeg verken hørt eller sett, da,
|
|
|
#47 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterJeg gidder ikke å kjøpe det og har tenkt at det skal jeg heller ikke gjøre. Unger kan spise vanlig mat, den blir ikke bedre av å komme i små pakninger som har et annet navn og fine figurer utenpå. Den blir bare dyrere tenker jeg i mitt hode. Nå boikotter jeg meny her vi bor, så da får de nå styre på som de vil. Ingen planer om å teste. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
I mål
|
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterLillesøster er utrolig sta på middagen akkurat nå, og det får meg bare til å bli enda mer bestemt på at disse produktene ikke skal inn i mitt hus. Jeg synes sånt er noe tull, og gidder ikke kjøpe det. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Be happy!
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterJeg likte reklamen, men har ikke prøvd produktene siden jeg ikke viste de fantes. Kanskje dette er noe for kresenfisen her i huset?
|
|
|
#50 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterVi har prøvd kjøttboller fordi de er melkefri. Barna likte de :-)
|
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterHar ingen hang til barneprodukter, men mannen min og meg sa begge - sånn ca i kor - at gutten i reklamen ligner på lillebror i lynne. Ikke at han kaster mat, men han har løvetilnærming på ting han også
|
|
|
#52 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Jeg har prøvd en del. Prismessig er det sånn ca som andre produkter, men med kampanjen de kjører (3 for 2), så blir det rimeligere (og ja - pakningene er små, men jeg sjekker kilopris).
|
|
|
#53 |
|
Borte
|
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterJeg er tydeligvis den eneste som ikke har skjønt at dette var primært beregnet på barn.
|
|
|
#54 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterVi sendte smoothies og minifiskekaker med på skolen! det ble godt mottatt! |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterJeg har ikke blitt så opprørt over kampanjen, egentlig, men er obs på i hvilken grad det er fordyrende. De smaksprøvene jeg har prøvd har ikke vært allverden ( mener det var lakseboller og kjøttboller). Vi har kjøpt brødet, og ingen her var dærlig begeistret. Som for mye annen mat som påstår at den retter seg mot bsrn har det vi har prøvd hatt en umiskjennelig mangel på smak. Rett og slett. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterHar ikke smakt eller kjøpt, heller ikke sett reklamen. Barna vet ikke at dette finnes.
|
|
|
#57 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterKnekkebrødene var ikke gode, de gikk i søpla. 5-åringen spiser 5 wholegrains i stedet.
|
|
|
#58 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: JIPPI - Menys barnevennlige produkterJeg kommer nok til å teste ut et par ting neste gang jeg er på Meny, men jeg er egentlig sjeldent innom den butikken.
|
|
|
#60 |
|
koko
|
Du kunne knust dem og brukt det som strø på toppen av den hjemmelagde fiskegratengen din.
|
![]() |
|
|