Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Dieselbil som nekter å starte ...

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 00:11   #29
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dieselbil som nekter å starte ...

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Mannen og en kamerat skiftet glødepluggene selv kjapt og greit på under en time i går, og ingen av dem er spesielt bilkyndige. 4 plugger til 119,- pr stk på Biltema, og et godt koppnøkkelsett.

Tja...Biltema selger vel sikkert mye bra, men er det snakk om nyere biler så ville jeg personlig holdt meg til merkevarer og ikke billigvarer fra blant annet Biltema.

Det har en tendens til å være et smartere for bilens del, på sikt.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Bytte olje, eller etterfylle olje?

En vesentlig forskjell ja. Er glad vi har "ny" bil som vi følger servicene på, så slipper vi å tenke på oljeskift selv.

I dag tidlig så var forresten bilen vår temmelig seig å starte. Ikke dramatisk, men den dro tungt en stund ja. Må si jeg var spent da jeg skulle starte den igjen på vei hjem, men da kom den som ei kule. Det tyder vel på at batteriet er friskt, tross alt.

Er service rett rundt hjørnet nå, så da skal denne alarmen og tregheten ved oppstart nevnes. Har liksom skrekken for at den en dag ikke starter, spesielt når mannen er på jobb.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.