Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?
Det er mulig forslagene mine var enkle, men det var det beste jeg kom på i farta. Vi kjenner jo ikke denne familien og vet ikke hva slags forkunnskaper eller ressurser de faktisk har. Vi aner jo hva de kan eller ikke kan. Man kan sikkert tolke forslagene mine i verste mening, men siden det blir kun spekulasjoner kan det jo hende han har ei gammal tante i nord-odal eller noe som har et gammelt hus.
Klart det er trasig å være fattig og slite økonomisk. Hvis det er noe sannhet i denne bloggen så håper jeg jo at de kan komme seg videre på et eller annet tidspunkt og få en bedre økonomisk situasjon. Jeg har ikke bare vokst opp med gullskje jeg heller, når jeg og bror min var små så bodde vi i et ekstremt billig hus uten innlagt vann, så vi hadde brønn og tørr-do. Sikkert herlig med to små unger. Men billig. Da sparte foreldrene mine alle pengene til å bygge et hus, og vi bodde en hel sommer i campingvogn og. Jeg var vel 4-5-6 år og husker ikke annet enn at jeg hadde det fint og at foreldrene mine sikkert fikk hjemmelagde mor-og farsdagsgaver.