Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 03:17   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Nei, men det finnes mange måter som denne saken kunne vært håndtert på som ville vært mye bedre enn det som er gjort. Når man vet at så mange reagerer på det som har skjedd syns jeg at blir helt feil å skrive at man må gi forumledelsen tvilen til gode. Tvert imot har de en stor jobb å gjøre for å bygge opp tilliten til ledelsen igjen.

Men såå mange er det vel ikke? Det er jo litt av problemet her, at det egentlig er bare noen få som synes at dette er ett stort problem. Og som kommer med stikk om misnøye ved jevne mellomrom. Og at det er disse få som sliter med tilliten til forumledelsen, ikke majoriteten av brukerne?

Jeg kjenner ikke kjernen i konflikten og gidder ikke å hulkeskrike over at noen ble sur for Whatever Reason og at vennene er sur på denne personens vegne (en måned eller så etterpå) og nå slutter å henge her.
Det er selvsagt synd at folk gir seg, det mener jeg. Men for meg er ikke disse folkene essensen av FP, og dermed synes jeg ikke skandalen er noen skandale.
Essensen av FP er summen av alle brukerne, ikke enkeltbrukere, som ønsker å skape gode debatter, som prøver å gjøre dette til ett bra sted å være. Iallefall synes jeg det er slik.

Det er stor villighet til å diskutere forumledelsen her, men hva med aktuelle utestengte brukers adferd. Synes man at det er OK adferd, på generellt grunnlag? Gjentatte, grove, brudd på forumreglene, skal ikke det kunne straffes? Mister man da kanskje ikke noen privilegier man hadde før man ble utestengt? Er dette barnslig straff/klask på lanken, eller naturlig konsekvens?

Og sånn egentlig er jeg så Dritt LeiTM dette. La for pokker være med all den jævla hintinga og sutringa og paranoiaspredningen. Spill you guts altså, om man alikevel skal si farvel på dramamåten. Eller dropp det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.