Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-12, 13:56   #11
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Selvfølgelig er det ok. Det er forsvarerens jobb å finne alt som kan bidra til å få hennes klient frikjent og å bruke det for alt det er verdt. Advokaten hans later til å gjøre en god jobb med en dårlig sak.

I den grad man skal problematisere det, må det være hva media velger å videreformidle - til blant annet de andre overgriperne der ute.

Geir Lippestad har heller ikke bidratt til å legitimere massedrap.

Jeg ser den, mannen har krav på et forsvar i retten. Men MÅ forsvarerne prosedere saken i media i tillegg? Er man en dårlig forsvarer om man ikke gjør det? Jeg synes jeg ser vesentlige forskjeller i måten Larsen håndterer media på i forhold til Lippestad. Sistnevnte var mer nøytral når han skulle formidle sin klients synspunkter og uttalelser.

(Spørsmålene er ikke til deg, shute. Jeg synes bare forsvareren opptrår så forkastelig i media, og skjønner ikke at hun må legge seg på den linjen.)

Sist redigert av skyfri : 12-10-12 kl 14:02.
skyfri er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.