Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innsats i gym vektlegges ved karaktersetting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 14:31   #11
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innsats i gym vektlegges ved karaktersetting

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Klart den saboterer.
I hvert fall om det er som flere jeg kjenner har opplevd (sånn i gamle dager da vi gikk på u.skole og vgs.) at innholdet i gymtimene ble bestemt ut fra a)hva læreren like, b)hva favorittelevene likte (og var veldig god i) eller c)hvilket vær og føre det var. Jeg har noen bekjente som ble veldig god i sandvolleyball etter 3 år med bare det. Selv ble jeg veldig god i basket og landhockey, det var det som det var lettest å overtale læreren til.

Nå er nok læreplanen litt meir detaljert enn som så. Det er konkrete kompetansekrav, som i alle andre fag.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.