Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innsats i gym vektlegges ved karaktersetting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 14:30   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innsats i gym vektlegges ved karaktersetting

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, derav tanken om at deltatt/ikke deltatt kunne være et valg. (Dere vil ikke tro hvor kjepphøy jeg var i dette spørsmålet som tenåring. Eller, jo, kanskje. )

Jo, det kan jeg godt tenke meg. Og temmelig arrogant også.

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg synes ikke det skal være sånn at noen elever kun klarer å hevde seg i gym heller, jeg da. Som flere skriver over her - Det er ikke mange yrker der gymkarakteren er grunnleggende for videre studier.

Selvsagt "skal det ikke være sånn", men sånn er det nå engang. Videre studier tar utgangspunkt i et karaktergjennomsnitt, så sånn sett kan man si at ingen av karakterene isolert sett er viktig for videre studier. Jeg har for øvrig pekt på en rekke yrker hvor gode gymferdigheter er en fordel. Dessuten er ikke karakterer kun til for å få deg videre. Hvis du har toere over hele linja ellers, kan det gjøre ganske mye med selvfølelsen å få en femmer i gym. Jeg syns det i seg selv også har en verdi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.