|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan du sitte helt stille?
Vanskelig å forklare kort. Jeg har vært på noen kurs med skuespillere og de er dyktige til sånt. Aktiv lytting, aktiv og bevisst kroppsføring under presentasjoner og å kunne fokusere stille handler mye om det samme. Det handler veldig mye om bevissthet om de enkelte delene av kroppen og hvor uro får utløp. I en verden med multitasking blir vi stadig fjernere for sånt og det er synd. Mange ungdommer klarer ikke å sove uten musikk på øret. Det handler om noe av det samme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Kan du sitte helt stille?
Sånt kurs skulle jeg vært på, jeg må se om jeg finner noe. Dette er jo ting jeg er veldig bevisst på på jobb, det er kjempeviktig, man føler seg ikke akkurat møtt dersom man føler på stresset til den som skal være profesjonell.
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du sitte helt stille?Veldig interessant du sier dette for jeg reflekterte litt over nettopp dette forrige uke. Var på en konferanse i London og jeg merket hvordan folk "noticed" at jeg fiklet mye med telefonen. Tror noen oppfattet det som om jeg ikke "paid attention" som jeg burde, noe som virkelig ikke var tilfelle. Men jeg klarer heller ikke sitte rett opp og ned "helt stille" uten å foreta meg noe som helst, så kjenner meg godt igjen i det du skriver. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|