Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flygelederstreik

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-12, 11:45   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flygelederstreik

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er jo helt vanvittig (og ikke logisk i det hele tatt i mine øyne) og jeg er selvsagt ikke helt der. Men jeg mener seriøst at en person som tjener oppunder/over en million i året bør godta mer jobbing/overtid/variabel arbeidstid enn en som tjener 300.000.

C.D: Jeg tror ordet tilsynelatende er sentralt her.

Jeg er enig i det første, og selv om jeg ikke tjener over en million selv vet jeg at jeg er høytlønnet, og at det medfører en forventning om at jeg hopper når sjefen sier hopp. Selv om jeg er på ferie. Men det er ikke snakk om 300 t pålagt overtid i året. Og jeg har definitivt ikke en jobb som medfører tap av store mengder menneskeliv hvis jeg dupper på jobb.

Jeg sier ikke at streiken er berettiget (as if), jeg bare sier at det ikke er et argument samme pokkern hva de tjener hvis det er en praksis som går utover liv og helse.

(Og det er nå en annen her som kaller seg C.D. You may call me Candy. :raus: )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.