|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Foreløpig ingenting. Vi holder hjemmebursdag til rundt 20 barn for mellom 500 og 800 kr, så det hadde blitt dyrt å ha med så mange ut.
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?
Jeg skjønner ikke at dere får det til å billig. Bare kakeingredienser kommer opp i en liten formue hos oss. I tillegg trenger vi pølser (tre salg: vanlige og glutenfrie samt fiskepinner til halalbarna). For ikke å snakke om godteposene.
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Skal vi se... 50 Nordfjordpølser, 30 pølsebrød, 30 lomper = ca 250 kr
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Tror ikke jeg bruker mye mer heller. Til forrige bursdag bakte jeg 1 sjokoladekake og kjøpte en toliter med is, i tillegg til en haug pølser, kun 1 type, ingen allergikere eller halalbarn her. Så hadde vi vel 3-4 halvannenlitere med brus og en toliter eplejuice, samt en mugge vann..... Pluss på litt godteposer og litt papputstyr, og det er det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|