|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Jeg har snart 11-åring og hans store drøm er enten bursdag på Megazone eller Oslo Gladiators. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Tja. Jeg syns Megazone var kjempedyrt, Gladiators litt mer akseptabelt. Hvis det er en litt sånn once in a lifetime så syns jeg det er greit, men det er ikke det jeg hadde gjort hver gang.
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Sist fikk 9-åringen ha ridebursdag. Det kostet 2000 for leie av lokaler og riding. I tillegg måtte vi stille med all mat etc. selv. Så det ble i prinsippet 2000 kroner mer enn om vi hadde hatt det hjemme.
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Han har vært på Oslo Gladiators i bursdag før og var helt i himmelen lenge etterpå. Virket til være et bra opplegg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Jeg kunne sikkert betalt et par-tre tusen for et bursdagsopplegg som jeg trodde bursdagsbarnet og gjestene ville hatt glede av. Jeg tenker litt at det får gå av bo-budsjettet vårt; vi har ikke så god plass der vi bor, og det sparer vi en god del penger på, så om vi betaler ekstra for å ha en morsom bursdag med plass til alle i klassen, for eksempel, så er det helt greit.
|
|
|
#6 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Megazone var jo svindyrt! Vi betaler drøyt 2000 for utebursdag, synes det holder. Men det Gladiator- opplegget var ikke fullt så dyrt da.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Synes det er dyrt ja, vi pleier å feire to stk. sammen på bowling- Kino- eller lekelandbursdag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?2000 kr er vel omtrent det jeg aksepterer og synes er en grei pris for å slippe kaoset hjemme. Mer enn det hadde vært forutsatt at man fant noen å ha bursdagen sammen med så man kunne dele på utgiftene.
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi hadde utebursdag for første gang da LilleVenn ble 8. Det var noe hun hadde veldig lyst til (på et lekeland), Vi betalte vel drøye 3000, så kom godteposer utenom. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi har ved noen anledninger hatt kinobursdag, det koster ca 200,- pr pers. Ville nok ikke betalt noe særlig mer enn det.
|
|
|
#11 |
|
superbruker
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi har hatt bursdag på Megazone. Storepropellen inviterte hele klassen og vi leide minibuss frem og tilbake + en privatbil. Det var ikke avskrekkende dyrt. Det var en sånn engangsting vi gjorde.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi har hatt det meste. Megazone er verdt hver krone. Nå hadde vi badelanddisco. Kom på rundt tre laken. |
|
|
|
#13 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Dyrt men tror vel det er ganske vanlig pris. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi hadde lekelandbursdag i høst. Det kom på ca tre tusen. Svin dyrt,men så leste jeg avisen mens det pågikk, og gjorde ingenting på forhånd i etterkant.
|
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Ingenting, egentlig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi feiret ute nå for første gang og betalte rundt 1500 kr. Kunne nok strukket meg til 2000 kr for veldig godt opplegg, men ikke mye mer og ikke hvert år.
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Er fortsatt i tenkeboksen og synes tre laken er mye for en bursdag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Kinobursdag koster 200 kroner pr hode og inkluderer mat og godteri. Vi hadde det for Snuppa sist. Det var bra, men sikkert ikke like kult som Oslo Galdiators og sånt.
|
|
|
|
#19 |
|
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Vi har vært på Megazone en gang. Gjorde det helt klart at det var en engangshappening. Veldig gøy for gutta, men dyrt, ja. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Oh, kjenner jeg blir uvell av å tenke på å punge ut så mye for en bursdag. Men, kanskje kommer jeg til å synes at det er ok når jenta blir gamlere og jeg blir "vant" med at barna ønsker større feiringer enn hjemmebursdager, men akkurat nå føler jeg at jeg aldri vil komme til å arrangere en slik type bursdag. Om så ville det skjedd kun en gang tror jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|