Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julaftenproblem

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 23:36   #15
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julaftenproblem

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Vil bare nok en gang påpeke at vi feirer jul hjemme i vårt hus hver jul! Dette er det noen år siden vi gav beskjed om. Hva alle andre i vår familie gjør så er det opp til dem. Så dette var opprinnelig plan dette året og, altså at mine foreldre skulle KOMME til oss i vårt hus!!!!

Dette er jo en vesentlig presisering. Jeg forstår deg litt bedre etter utredningen over her. Jeg tror kanskje jeg ville latt dette være din mors/søsters "problem", og bare blitt hjemme som tenkt så fikk de gjøre som de ville.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.