Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 17:14   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruke samme pen-antrekk flere ganger, med samme folkene, gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg fikk inntrykk av at det var det de fleste her mener - at de velger blant flere kjoler i skapet, og da ikke tar den samme kjolen som de sist brukte med det samme publikummet. Ikke at det alltid må være en ny kjole. Det var nå i hvert fall ut fra det jeg svarte.

Jepp, sånn tenkte jeg også.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har 5 ulike bunader som jeg sjonglerer mellom, kanke ha på seg samme bunaden hver 17. mai. :nope:

Døh, det løser man enkelt og greit (og mye billigere) ved å feire 17.mai på forskjellige steder. Åsane i fjor? OK, da drar vi til Salhus i år.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.