Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 00:56   #281
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Har nettopp fått en sinna mail fra Stabburet.Bilder på Leverpostei boksen skal altså ikke være i naken positur og det skal være av barn.....Neida,vi må for all del ikke tenke nytt !!!!!!

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 23:29   #282
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Hva i alle dager er dette med cm og antall minutter som florerer nå? Ikke nysgjerrig i det hele tatt.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 02-09-11, 23:33   #283
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hva i alle dager er dette med cm og antall minutter som florerer nå? Ikke nysgjerrig i det hele tatt.

Brystkreft ...
Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Feeestlig.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 02-09-11, 23:39   #284
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og det skal vise at en støtte kampen mot brystkreft?

Gammel 02-09-11, 23:51   #285
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Visstnok.

Gammel 03-09-11, 01:07   #286
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har ei som kommenterer været konstant. Det sytes og sytes hele tiden, uansett hvilket vær det er så er hun aldri fornøyd.

Har vi samme bekjente?

Har ei som er fæl til å skrive om været. Ikke noen vits i å gå på storm.no, bare å se på hennes oppdateringer.

I tillegg så lirer hun ut av seg eviglange meldinger om absolutt ingenting. Og med mengder av skrivefeil og dårlige formuleringer.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 11:40   #287
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Har vi samme bekjente?

Har ei som er fæl til å skrive om været. Ikke noen vits i å gå på storm.no, bare å se på hennes oppdateringer.

I tillegg så lirer hun ut av seg eviglange meldinger om absolutt ingenting. Og med mengder av skrivefeil og dårlige formuleringer.

Vi har vel samme person på lista, vil jeg tro.

Gammel 03-09-11, 17:52   #288
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg lo så jeg grein i morges av denne:

Sitat:

Jeg måtte på offentlig WC, og hadde akkurat satt meg da en stemme ved siden av sa: "Hei, går det bra?"
Litt flau svarte jeg: "Går fint med meg." Stemmen fortsatte: "Hva gjør du? "Jeg hevet brynene, og svarte: "Sikkert det samme som deg!" Fra andre siden:
"Kan jeg kommer over?" Litt sjokkert svarer jeg: "Er litt opptatt nå gitt!"
Da hører jeg stemmen si: "Du, jeg må ringe deg tilbake, for det sitter en idiot ved siden av her og svarer på alle spørsmålene jeg stiller deg")))).....

GydaG er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 17:53   #289
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

GydaG - den var morsom!

Gammel 03-09-11, 23:58   #290
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 04-09-11, 00:13   #291
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Brystkreft ...
Skostørrelse og hvor lang tid du bruker på håret. Feeestlig.

Ah, det er det, det betyr, disse talla. Så artig.

Gammel 05-09-11, 13:08   #292
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg ble så irritert av disse tallene at jeg la ut denne på profilen min:

Sitat:

Det er snart oktober og tid for Rosa Sløyfe-aksjonen. http://www.rosasloyfe.no/ Gå inn og se om det er noe du kan bidra med!

og i tillegg får man (jeg) disse pm-ene om å legge ut skostørrelse osv osv. Jeg sendte svar til alle om å heller bidra på rosa sløyfe...

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 05-09-11, 13:54   #293
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Har vi samme bekjente?

Skal ikke se bort ifra at det er samme dame nei.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 05-09-11, 13:55   #294
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Vi har vel samme person på lista, vil jeg tro.

Du også ja. Ettersom vi alle tre bor i samme by så er det jo ikke utenkelig.

Morella er ikke aktiv  
Gammel 06-09-11, 10:37   #295
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne dukket opp som status hos noen i dag:

Sitat:

En 36 år gammel jente holder en hamburger i hånda. Ingen vet at hun er sulten. Folk ringer opplysningen og spør om telefonnummeret til en fet frisør. Ingen vet at de er langhåra. En jente er på kino for å se Harry Potter. Ingen vet at hun spiller piano på fritiden. Hvis du også støtter regnskogen, så gi for Guds skyld et bidrag til de da, og kopier statusen til tremenning.

og som kommentar kom

Sitat:

Men søskenbarna, hva med søskenbarna? Denne glemte gruppen, som pines og lides, uten at det nødvendigvis synes utenpå. Søskenbarna har ofte lange, tildels innholdsløse dager uten sympati og oppmuntrende ord. Ikke glem søskenbarna!

Resten av kommentarene holdt samme standard videre og ser ut til å bli en fornøyelig sak å følge med på.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 06-09-11, 11:11   #296
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Denne dukket opp som status hos noen i dag:

og som kommentar kom

Resten av kommentarene holdt samme standard videre og ser ut til å bli en fornøyelig sak å følge med på.

Knall!

Gammel 06-09-11, 16:25   #297
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

...Men vi har ikke barn som dør av sult eller mangel på livsnødvendige medisiner eller en 5-kroners vaksine. Alle norske barn går på skole. Her BLIR faktisk de fleste gamle, sånn at de rekker å klage over manglende enkeltrom. Det er mye som kan finjusteres i velferdsstaten også, men vi har det så fordømt godt i dette landet at når du syter sånn så ser jeg for meg en smellfeit, sprekkeferdig fyr som sitter og jafser i seg burger i et hav av sultende unger, mens han klager på for lite brus.

Kan det hjelpe?

Kjempebra!
Her er mitt standardsvar:

Sitat:

Så siden vi ikke har klart å fikse alle problemene våre her hjemme, og inntil vi har klart det, skal vi bare lukke øynene for at det dør barn av sult hver dag? At det dør barn av sykdommer vi enkelt kan behandle hver dag? At millioner av mennesker lider hver dag pga mangel på vann?
Inntil vi har det PERFEKT her så skal vi gi fullstendig fan i alle andre i hele verden, på tross av at vi har det utrolig bra? På tross av at vi har en av verdens høyeste levestandarder? På tross av at vi ikke er villige til å senke VÅR EGEN levestandard en millimeter for å hjelpe de gamle og syke her i landet?
Flott! Da er konklusjonen at vi ALDRI skal bry oss om andre enn nordmenn, for perfekt blir det aldri!

Vi bor i et land som har en sosial sikkerhet helt utenom det vanlige, som har en levestandard som er så langt unna det de vi gir bistand til i det hele tatt kan fatte, som gir statsborgere rettigheter amerikanere flest ikke tror på når de hører om det, men fortsatt klager vi!
BNI (Brutto Nasjonal Inntekt) var i 2008 på 2 570 568 181 818 og av dette ga vi 22 601 000 000 i samlet bistand (Det er altså 22 av 2570 milliarder)
Noe som utgjør 0.88%
0.88%!!!
Skal vi virkelig være så egoistiske at vi ikke har råd til å gi UNDER ÈN PROSENT av vår rikdom til å hjelpe andre mennesker i verden, når det faktisk er et spørsmål om liv og død?
Skal vi bare lukke øynene for alt som foregår utenfor Norges grenser så lenge vi ikke har løst absolutt alle våre problemer her hjemme?
Vel, jeg vil ikke stilltiende være med på at det skal være Norges bilde utad ihvertfall!

Jeg må få bakt inn ditt her også

Gammel 06-09-11, 17:22   #298
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Utrolig bra, Sir Limpalot!

Gammel 07-09-11, 10:50   #299
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

‎(⁀‵⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚
Grunnen til at vi ikke har øyne i nakken er at vi ikke skal se bakover, men fremover.

Gammel 07-09-11, 11:38   #300
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Skal ikke se bort ifra at det er samme dame nei.

Ja, nå ble jo ikke jeg nysgjerrig i det hele tatt liksom

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.