Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-11, 10:27   #261
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jo, den var fin, Kanina. Men akk, jeg syns jeg hører de Frp-stemmende bekjente på FB svare på den. Mer skatt? Er du gal? Vi som har miliarder på bok - har du hørt om oljefondet?

Kortsytne, sneversynte folk, som jeg på en måte ikke kan kutte ut heller...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva med:

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere vil ikke betale mer i skatt for å bidra både til fellesskapet her hjemme og sultrammede i andre land.

Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIARDER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere vil ikke dele mer av pengene deres med de som har det verre enn dere, eller spare til barna som kommer etter oss.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 10:43   #262
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...Men vi har ikke barn som dør av sult eller mangel på livsnødvendige medisiner eller en 5-kroners vaksine. Alle norske barn går på skole. Her BLIR faktisk de fleste gamle, sånn at de rekker å klage over manglende enkeltrom. Det er mye som kan finjusteres i velferdsstaten også, men vi har det så fordømt godt i dette landet at når du syter sånn så ser jeg for meg en smellfeit, sprekkeferdig fyr som sitter og jafser i seg burger i et hav av sultende unger, mens han klager på for lite brus.

Kan det hjelpe?

Gammel 31-08-11, 10:45   #263
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

...Men vi har ikke barn som dør av sult eller mangel på livsnødvendige medisiner eller en 5-kroners vaksine. Alle norske barn går på skole. Her BLIR faktisk de fleste gamle, sånn at de rekker å klage over manglende enkeltrom. Det er mye som kan finjusteres i velferdsstaten også, men vi har det så fordømt godt i dette landet at når du syter sånn så ser jeg for meg en smellfeit, sprekkeferdig fyr som sitter og jafser i seg burger i et hav av sultende unger, mens han klager på for lite brus.

Kan det hjelpe?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 10:50   #264
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan det hjelpe?

Der er den!!! Takk. Nå må jeg bare huske denne til neste gang en eller annen idiot legger ut den opprinnelige. Nå har jeg vært litt hardt i slettinga etter 22.juli, men den dukker alikevel opp med jevne mellomrom.

Gammel 31-08-11, 11:01   #265
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Polyanna: Den var god!

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 11:07   #266
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har ei som kommenterer været konstant. Det sytes og sytes hele tiden, uansett hvilket vær det er så er hun aldri fornøyd.

Du får kommentere det. Minn henne på at været er en av de tingene i livet manikke rår over, og at det er bortkastet å bruke energi på å irritere seg over det.

Gammel 31-08-11, 11:14   #267
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller konsekvent svare med dramatisk sympati! "Å NEI! Så Fælt! Stakkars, stakkars deg! Koz og klemz!!"

Gammel 31-08-11, 11:23   #268
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Guarantee not 1 of my facebook friends will copy this post...if you would be there for me then copy this... I am doing this to prove a friend wrong that someone is always listening

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 19:05   #269
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min single FB-venninne rider igjen:

❀ޝ) ž.☆ž.✿ž.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.ž✿ž.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.žž.☆ž. ✿
(¯`vޝ)
`*.ž.*"Alle sier at kjærlighet gjør vondt, men det er ikke sant. Ensomhet gjør vondt, å bli avvist gjør vondt, å miste noen gjør vondt, sjalusi gjør vondt. Alle forveksler disse tingene med kjærlighet, men sannheten er at kjærlighet er det eneste i verden som gjør opp for all den smerten, og det eneste som får deg til å føle deg fantastisk igjen..♥

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 31-08-11, 20:14   #270
minimee
Aktiv

minimee sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
minimee er litt kul
Standard

Velkommen til facebook......Stedet der folk legger deg til som venn og går forbi deg på gata! Hvor forhold er perfekte og utroskap starter....Hvor løgnere tror de forteller sannheten....Fiender og de som ser på deg som konkurrenten, besøker profilen din mest, mens venner og familie blokkerer deg....Hvor du skriver hva du egentlig tenker -som alltid noen misforstår, hvor folk tror din status er om dem.....og hvor ♥ ♥ florerer og Ole Brumm framsnakkes.....

Gammel 31-08-11, 20:19   #271
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den her savner jeg et bitende svar på også - et som slår, biter og glefser, og samtidig er så saklig at ingen kan ta meg på fakta.

"Wipe your mouth, there is still a tiny bit of bullshit around your lips"?

Gammel 31-08-11, 21:28   #272
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slettet i dag en bekjent som la ut denne meldingen:

Negerhomoen kom inn til slakteren og sier. I want that big salami. Slakteren: You want it sliced? Homoen: Hey man, do you think my ass is a fucking jukebox !

Gammel 31-08-11, 22:11   #273
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan det hjelpe?

Hey, den likte jeg!

Gammel 31-08-11, 22:14   #274
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Negerhomo," no less...

Likte svaret til Salt, forrestenen!

Og sånn ellers:

♥ Ta aldri noen for gitt ♥ Hold hvert menneske du er glad i nær hjertet ditt♥ For en dag våkner du kanskje opp og innser, at du har mistet en Diamant - Mens du var optatt med å samle gråstein ♥

Gammel 31-08-11, 22:56   #275
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dagens:

En liten fugl fryser nesten ihjel på bakken, men blir reddet av at ei ku driter på
den. Inne i den varme kuruka våkner fuglen til liv og begynner å kvitre. Dette hører en katt som graver opp fuglen og spiser den.
Lærdom: Ikke alle som driter på deg er din fiende. Den som drar deg opp av dritten er ikke alltid din venn.
Hvis du er varm og trygg, slutt å pip!

Gammel 31-08-11, 23:49   #276
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Lærdom: Ikke alle som driter på deg er din fiende. Den som drar deg opp av dritten er ikke alltid din venn.
Hvis du er varm og trygg, slutt å pip!

Tja. Lærdommen er vel at den vitsen der har virkelig tapt seg med tiden. Jeg mener lærdommen egentlig skulle være "litt" mer snerten. Mener for eksempel at slutten skulle være noe om at hvis du har det varmt og godt og er trygg, så begynn for Guds skyld ikke å synge!

Og ellers så kommer jeg ikke over begrepet "Ikke alle som driter på deg". Hæ? Er dette et vanlig begrep blant dagens unge, lizzom? "Øy! Ikke drit på meg da! "

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 09:51   #277
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

"Gikk forbi gutta som graver og legger nye vannrør i gata vår. Det var de vanlige seksuelle tilropene. I et kvarters tid. Så ba de meg holde kjeft..."

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 10:21   #278
Tuva Birgitte
Aktiv

Tuva Birgitte sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Sola - Rogaland
Tuva Birgitte er litt kul
Standard

Denne har flere i dag:

"Nå har jeg sjekket alle de fine politikerplakatene på lyktestolpene, og har bestemt meg. Jeg stemmer Cirkus Arnardo. De offentligjør et program, gjennomfører det, rydder pent opp etter seg, og kaller en klovn for en klovn..."

Tuva Birgitte er ikke aktiv  
Gammel 01-09-11, 10:30   #279
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuva Birgitte, her.

Denne har flere i dag:

"Nå har jeg sjekket alle de fine politikerplakatene på lyktestolpene, og har bestemt meg. Jeg stemmer Cirkus Arnardo. De offentligjør et program, gjennomfører det, rydder pent opp etter seg, og kaller en klovn for en klovn..."

Ja, den har dukket opp hos meg også.

Gammel 01-09-11, 11:13   #280
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuva Birgitte, her.

Denne har flere i dag:

Denne florerer hos meg også nå.

Og så skal jeg tilstå jeg gikk rett i baret med begge beina av denne:

IKKE få hetta nå..!!
Jeg skal gifte meg neste måned !!! ♥
Det kom sikkert som et sjokk for de fleste av mine venner her !!
Det blir en liten fest & KUN de nærmeste blir invitert. Ta ikke med gave..! Det er festen som er det VIKTIGSTE , ta kun med en som vil gifte seg med meg....

Sånn går det når man leser litt for fort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.