Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.
Det jeg reagerer mest på i denne tråden, er den arrogante og fordømmende "jeg-vet-best" holdningen HI har (eller i det minste gir uttrykk for) for "alle andre" som har et kosthold som ikke når opp til HIs standard, og jeg klarer ikke la være å føle meg en anelse indignert. Litt som når Kari Jaquesson snakker om tjukke folk. Det er provoserende når lekfolk uttaler seg som om de var eksperter, og nekter å la seg snakke imot. 
Jeg har aldri sagt eller snakket som jeg er en ekspert, jeg hverken tror det eller ønsker å fremstå som det - jeg kan ikke så mye om alt, men kosthold er noe jeg bruker masse tid på å lære og lese om, så jeg føler jeg kan endel.
Jeg har da vel ikke en "jeg-vet-best" holdning fordi jeg mener at det er synd at det er så mye sykdom som det er, dette er jo bare statestikker som ikke har noe med meg å gjøre, samtidig som det viser til alt kosthold/trening/livstil kan gjøre for en, det er jo mye fakta ute å går, selvom også mye er spekulasjoner og teorier.
Ja, kanskje Kari J sin måte å snakke på er feil, men hun har nødvendigvis ikke feil i hva hun sier alikevel 
|