Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Frittgående barn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 20:54   #10
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Frittgående barn"

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Har du lest tråden? Artikkelen?

Jeg skjønner ikke hva det er du ikke skjønner.

Jeg har lest tråden, og jeg har lest artikkelen og tidligere artikler om temaet. For meg virker det som det går prestisje i å være minst mulig hønemor, samtidig som det for meg virker å være noe motsetninger.

Artikkelen starter med et spørsmål om du lar barnet sykle til biblioteket. Jeg velger å høre på Trygg Trafikk med tanke på når slik er aktuet. Det er overhysterisk i manges øyne. Jeg tror kanskje vi har veldig forskjellig oppfatning av hva selvstendige barn er. Jeg føler at barndommens hvor vi var ute fra morgen til kveld og ropt inn til måltider (som vi i gata mi spiste der det passet) er idealisert som det eneste riktige.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.