Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-11, 15:04   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg tar vel ikke noe feil i noe av det jeg skriver, selvom jeg ikke har masse dokumenter klare. (det burde jeg kanskje, men jeg lester mest bøker og blader om tema).

Så lenge vi ikke aner hva disse bøkene og bladene er, så vet jo ikke vi om det er gode kilder. Dessuten baserer du veldig mange av innleggene dine på hva du har observert, ikke på kilder fra bøker og blader. Det du observerer sier ingenting om gjennomsnittlig kosthold, det sier kun noe om kostholdet til de du observerer der og da. Faktisk så sier det mer om deg og din krets, enn om gjennomsnittlig kosthold.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ikke en gang Ole, Dole og Doffens pannekaker i Donald Ducks kokebok inneholder sukker. Til gjengjeld mye hvitt mel, men jeg har hørt at det går an å erstatte noe av det med grovt mel og havregryn hvis man har sett lyset (jeg så lyset for noen år siden, men det gikk greit med meg før det også).

Lurer på om det ikke også er en Ugleoppskrift i den boka?

Åh, den har jeg prøvd å få tak i. Jeg husker en venninne og jeg pleide å lage disse pannekakene etter skolen. Og vi stekte dem i melange. Vi får sikkert MS nå. Det har nemlig kommet en ny Disneykokebok, men der var flesteparten av oppskriften av typen "Ta en pose pannekakemix".

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 27-04-11, 15:07   #2
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så lenge vi ikke aner hva disse bøkene og bladene er, så vet jo ikke vi om det er gode kilder. Dessuten baserer du veldig mange av innleggene dine på hva du har observert, ikke på kilder fra bøker og blader. Det du observerer sier ingenting om gjennomsnittlig kosthold, det sier kun noe om kostholdet til de du observerer der og da. Faktisk så sier det mer om deg og din krets, enn om gjennomsnittlig kosthold.

Åh, den har jeg prøvd å få tak i. Jeg husker en venninne og jeg pleide å lage disse pannekakene etter skolen. Og vi stekte dem i melange. Vi får sikkert MS nå. Det har nemlig kommet en ny Disneykokebok, men der var flesteparten av oppskriften av typen "Ta en pose pannekakemix".

Vi har ole,dole doffen kokeboken, den kan du få gratis av meg

Nip er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.