Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 10:27   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Er det i samme by betaler du vel ikke ekstra for mat/drikke, du hadde vel spist og drukket som normalt den dagen uansett? Og da er det heller ikke pes å ta en tur i kirken i vanlig pent tøy og deretter dra hjem for senere å gjøre seg klar til fest.
Ville du tenkt sånn hvis du ble bedt på bursdagsfest uten mat en lørdag kveld klokken 20, at det er kleint å gi gave fordi du ikke har fått mat i tillegg? Dessuten, som veldig mange har forklart her, så er det ikke bare en liten del av feiringen man blir bedt til, så framt kaffen ikke er kl 22. En middag kan vare i 3-4 timer, en fest kan vare i 7 timer.

Vel, ja, dersom de andre gjestene ble bedt på middag, og jeg fikk beskjed om å holde meg borte til de var ferdig å spise, så.

Jeg har aldri vært i et bryllup med den tidsfordelingen du angir, snarere tvert imot, middagen tar ofte 6 timer, og så er det noen timer fest etterpå.
I tillegg er det jo hele veien foreslått her at kaffegjestene går og spiser sammen mens de venter på å få komme inn.

Sorry, altså, jeg skjønner du tar det personlig i forhold til ditt bryllup, og selvsagt er det forskjell på opplegg, men jeg syns det er en kjip måte å gjøre det på uansett. rett og slett.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.