Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-11, 19:51   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Jeg synes også det er kjipt å bli invitert til kaffe - jeg drikker ikke kaffe, og liker ikke kaker, og er a-menneske som liker å legge meg på et fornuftig tidspunkt, i de bryllupene jeg har vært (ordentlig) invitert i, har jeg likt middagen og talene aller best.
Så da vet dere dét

Men for all del, jeg har stor forståelse for at andre er litt mer raj-raj enn meg, og at enkelte til og med liker å komme seilende på ei fjøl midt i feiringen.

Gammel 14-04-11, 20:43   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Dette er ca 80 mil ifra....Er i tenkeboksen!

Ja, føles litt kjipt ut...særlig siden vi har kjent hverandre godt i 5 år. Jeg flyttet nylig til en annen by. Så litt kjipt Men hyggelig å bli invitert i det hele tatt da

Hadde aldri reist 80 mil for å være kaffegjest.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig. Kortreiste kaffegjester er helt OK, men en invitasjon til langveisfarende kaffegjester er vel nesten å regne som en ikke-invitasjon.

Jeg har vært kaffegjest i ett bryllup og det er det mest tragiske jeg har vært med på. Vi måtte vente nesten 1 time på middagsgjestene enda vi kom klokkelslettet som sto, og bryllupsparet dro tidlig fra kaffefesten etterpå. Også har jeg vært i flere bryllup hvor det har vært bedt kaffegjester, men har vært en av middagsgjestene. I alle har ikke middagen vært ferdig til kaffegjestene har kommer og de har måttet vente. Etter disse opplevelsene så bestemte jeg at jeg aldri skulle ha kaffegjester til mitt bryllup, og det ble det ikke. Alle til middag og heller spare inn noen andre steder.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 20:50   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes også det er kjipt å bli invitert til kaffe - jeg drikker ikke kaffe, og liker ikke kaker, og er a-menneske som liker å legge meg på et fornuftig tidspunkt, i de bryllupene jeg har vært (ordentlig) invitert i, har jeg likt middagen og talene aller best.
Så da vet dere dét

Men for all del, jeg har stor forståelse for at andre er litt mer raj-raj enn meg, og at enkelte til og med liker å komme seilende på ei fjøl midt i feiringen.

Jeg er bare innom og noterer bak øret at Appelsin isåfall må inviteres på forretten.

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 20:53   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er bare innom og noterer bak øret at Appelsin isåfall må inviteres på forretten.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.