Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdag - kresne unger?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-11, 13:10   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag - kresne unger?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Da har vi forskjellige definisjon på kresen.
Jeg ser ikke helt problemet med å sette fram vann , brus og saft så kan man ta det man vil.
Eller å både ha pølsebrød og lomper.
Å at at man ikke liker godteri eller kaker ser jeg virkelig ikke problemet med.

Vi hadde ei i barnehagen som ikke likte brus, pølser eller is forresten, det gikk helt fint å ha andre ting til henne i bursdagen.

Her hadde de jo blitt tilbudt både brus og saft.

Jeg synes det er kresent å si at man ikke liker i det hele tatt. :snobb: Jeg lærer mine barn at man kan takke høflig nei til det man ikke har lyst på, men det er helt unødvendig å sitte og legge ut om at man ikke liker ting.

Og jeg har ofte ganske høye øyenbryn når jeg har barneselskap, men jeg sier bare neivel, tilbyr det andre som er på bordet og vil de ikke ha noe, så dør de ikke om de ikke spiser de to timene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.