|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Maria Amelie uttransporteres i dag
Nei, det gjør det faktisk ikke. |
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maria Amelie uttransporteres i dag
Men ærlig talt, altså "folk flest", som representert av Frp snakker jo knapt om noe annet en av vi tar imot alt for mange flykninger her i landet. Som det har kommet frem under denne saken også, folk er ikke konsekvente. I det ene øyeblikket så skal vi sende ute alle aslylsøkere og i det neste skal denne ene jenta få bli. Ap har jo blitt som Frp, de har klart å male fanden på veggen og "blitt så flinke og strenge". Her er det jo selvfølgelig mange stemmer å hente. Det har jo blitt standard linje å åpne en debatt med "faktum er at vi ikke kan ta imot alle som er på flukt i verden" .. djeezus, det er jo så dumt at det ikke går an å kommentere en gang.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 25-01-11 kl 11:28. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Maria Amelie uttransporteres i dagHer er forøvrig den andre tråden jeg referete til. Jeg er helt og holdent på linje med Kristin Clemet som jeg forøvrig synes er et prakteksempel på hva en ekte liberalist er. ( i motsetning til andre Høyre og Venstre folk).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|