|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Kjempelei deg? Ikke overdreven ordbruk eller noe? Sånt forundrer meg litt, man kan jo ha på seg hva pokker'n som helst, og det er fortsatt en stor prosentandel av befolkningen som mener at det er helt på trynet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noe annet er det om man kaller stilen "kjerringklær". Det er et veldig negativt ord, og det er nok ikke mange som tolker det som en kul stil.
![]() |
#104 |
Leser
|
Glitrende sagt. Jeg er heller ikke noe på mote, men jeg kan godt være sår på andre ting som jeg verdsetter og føler er veldig "meg". Om det er musikk, klær, hobby, litteratur, operativsystemer og tegneserier. Om noen disser John Steinbeck så tar jeg det ytterst personlig. (Med mindre de er helt talentløse da, da tar jeg det jo positivt
![]() |
#105 |
Glamorøs
|
Jeg tror ikke jeg har sagt det om klærne til noen, men jeg kan ha beskrevet det som en voksen stil. Det er ikke noe jeg higer etter selv, men det er ikke ment spesielt negativt. Det er jo mange på min alder som syns jeg kler meg pinlig ungdommelig også.
![]() |
#106 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg er helt enig med deg, Toffen, så klart. Men noen av oss er jo bygget sånn at vi liker å være zpezielle, og da ligger det jo i kortene at ikke alle ville valgt det samme som en selv.
![]() |
#107 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Ha ha, nei. Det er noe jeg regner med. Klesstilen min er virkelig kjedelig i andres øyne; jeans, singlets/t-skjorter, joggesko. Sper på med skjorter og boots om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg husker en gang på åttitallet at jeg strikket en sennepsgul mohairgenser. Da var det faktisk flere som sa det til meg at jeg ikke kledde den fargen. Og det var jo helt sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#111 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei. Klesstil og smak er såpass forskjellig.
![]() |
#112 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg er (egentlig) blitt for gammel til å irritere meg over at folk har forskjellig smak fra meg. Alle kan ikke gå med olabukser og hettegensere..
![]() |
#113 |
både her og der
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Hårfrisyre er verre! Ei dame (kollega i beruset tilstand) sa til meg "du går jo rundt med rullegardin over ansiktet, du må se å klippe deg!" Har langt hår, men dog....
![]() |
#114 |
|
Da er jeg barnslig for resten av livet.
![]() |
#116 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ingen tar fra meg Kiss-skjortene mine.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|