Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-11, 13:45   #101
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg har den samme kåpen og ville blitt kjempelei meg. Helt på ekte.

Kjempelei deg? Ikke overdreven ordbruk eller noe? Sånt forundrer meg litt, man kan jo ha på seg hva pokker'n som helst, og det er fortsatt en stor prosentandel av befolkningen som mener at det er helt på trynet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 13:47   #102
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også blitt kjempelei meg. På ånkli.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 13:57   #103
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det var godt å vite! Og selv om det er plagg jeg ikke liker, betyr jo ikke det at jeg ikke syns andre som bruker det kan ha en kul stil som passer dem.

Noe annet er det om man kaller stilen "kjerringklær". Det er et veldig negativt ord, og det er nok ikke mange som tolker det som en kul stil.

Gammel 19-01-11, 14:02   #104
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det interessante med denne og de beslektede trådene, synes jeg, er at veldig mange prøver å framstille smaken sin som om den eksisterer i vakuum. Og det er helt komisk urealistisk. Smak er en utrolig sensitiv og sosial ting, og klessmak kanskje aller mest av alle. «Lei meg» er kanskje ikke ordet vi er ute etter her, men hvis en person som har en smak og stil jeg liker/respekterer/beundrer, misliker (en del av) min stil, så er det ganske sannsynlig at jeg vil justere et eller annet.

Hadde det ikke vært sånn, hadde det ikke eksistert moter.

Glitrende sagt. Jeg er heller ikke noe på mote, men jeg kan godt være sår på andre ting som jeg verdsetter og føler er veldig "meg". Om det er musikk, klær, hobby, litteratur, operativsystemer og tegneserier. Om noen disser John Steinbeck så tar jeg det ytterst personlig. (Med mindre de er helt talentløse da, da tar jeg det jo positivt )

Gammel 19-01-11, 14:19   #105
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Noe annet er det om man kaller stilen "kjerringklær". Det er et veldig negativt ord, og det er nok ikke mange som tolker det som en kul stil.

Jeg tror ikke jeg har sagt det om klærne til noen, men jeg kan ha beskrevet det som en voksen stil. Det er ikke noe jeg higer etter selv, men det er ikke ment spesielt negativt. Det er jo mange på min alder som syns jeg kler meg pinlig ungdommelig også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 15:21   #106
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er helt enig med deg, Toffen, så klart. Men noen av oss er jo bygget sånn at vi liker å være zpezielle, og da ligger det jo i kortene at ikke alle ville valgt det samme som en selv.

Hvis noen hadde sagt at jeg ikke kledde noe, derimot, kunne jeg blitt ordentlig lei meg.

Også påvirkes jeg jo helt klart av noen. Hvis min gode venninne, som leser absurde utenlandske motemagasiner, sier at noe er helt gone (fortrinnsvis ikke når jeg har det på), havner det jo fort innerst i skapet. Som jo i realiteten betyr fortapt for ettertiden.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 15:21   #107
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ha ha, nei. Det er noe jeg regner med. Klesstilen min er virkelig kjedelig i andres øyne; jeans, singlets/t-skjorter, joggesko. Sper på med skjorter og boots om vinteren.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 15:27   #108
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker en gang på åttitallet at jeg strikket en sennepsgul mohairgenser. Da var det faktisk flere som sa det til meg at jeg ikke kledde den fargen. Og det var jo helt sant. Ellers syns jeg ikke folk blander seg så mye oppi hva slags klær andre går med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 18:42   #109
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror ikke egentlig jeg har noen klesstil.

Du har det med å blende inn i omgivelsene.

Gammel 19-01-11, 19:10   #110
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Du har det med å blende inn i omgivelsene.

Gammel 19-01-11, 19:55   #111
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Nei. Klesstil og smak er såpass forskjellig.
Det viktigste er at jeg føler meg vel.

Gammel 20-01-11, 19:28   #112
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er (egentlig) blitt for gammel til å irritere meg over at folk har forskjellig smak fra meg. Alle kan ikke gå med olabukser og hettegensere..

Men da en kar sa at jeg så så barnslig ut i ACDC-hettegenseren min, Da hadde jeg lyst til å dra til han på kjeften!! :grensesettende:

Men, han er igrunn lite å bry seg med, så jeg ristet litt på hodet og smilte pent!

Klær betyr vel igrunn veldig lite!!

Gammel 20-01-11, 19:42   #113
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hårfrisyre er verre! Ei dame (kollega i beruset tilstand) sa til meg "du går jo rundt med rullegardin over ansiktet, du må se å klippe deg!" Har langt hår, men dog....

Jeg har fått masse kommentarer på at jeg "bare" går i svart, men det bryr jeg meg fint lite om!

Gammel 20-01-11, 19:43   #114
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Men da en kar sa at jeg så så barnslig ut i ACDC-hettegenseren min, Da hadde jeg lyst til å dra til han på kjeften!! :grensesettende:
!

Da er jeg barnslig for resten av livet.

Gammel 20-01-11, 19:50   #115
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du og jag!!

Gammel 20-01-11, 20:41   #116
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Du og jag!!

Ingen tar fra meg Kiss-skjortene mine.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.