|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erVi vet om prikkene. De ligger i tråden her. |
|
|
|
|
|
#242 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prikker og PM-er
Jeg var tilstede på det andre forumet, og skjønner godt hvorfor Skremmern reagerer som hun gjør. Utakk er verdens lønn, osv.
|
|
|
#243 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Det er 76. Eller 80, hvis hjørnene telles med.
|
|
|
#244 |
|
Søt og rar
|
Skremmern mener ofte noe helt annet enn jeg gjør (i mange diskusjoner), men det går jo an å være venner, men uenige. Jeg synes ikke man skal kreve av noen at de legger seg langflate eller beklage så lenge det er snakk om uenighet i grunnleggende meninger. Så lenge man oppfører seg ærlig og redelig og ikke er ufin. Og der synes jeg absolutt at Skremmern står.
|
|
|
#245 |
|
flisespikker
|
Esme la ut alle prikkene mellom Skremmern og Fruktflua som har blitt gitt på FP. Det var 4 fra Skremmern til Fruktflua, og 3 den andre veien. Du kan se dem i dette innlegget. (Du trenger ikke, altså, jeg bare sier det siden det så ut til at du ikke hadde sett at prikkene faktisk var offentliggjort.)
|
|
|
#246 |
|
guru advisor
|
Enig i den første setningen. Men dette er en åpen konlikt på et forum hvor mange tar parti, og da er det vel ikke så rart at det kan vel føles ganske voldsomt (for begge parter) når høyt respekterte brukere velger side. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erPsst - rine - komplimentet gikk fra meg til deg - så det var helveis. |
|
|
|
#248 |
|
Ringskrømt
|
Og jeg var ikke involvert i den andre feiden annet enn som del av en ledelse som måtte ta en del upopulære avgjørelser for å få slutt på feiden.
|
|
|
#249 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Prikker og PM-erDen drepe-kommentaren og visning av avatar av Ff i den tråden var STYGG. Jeg skjønte den selvsagt ikke da, syntes bare det var pussig, men jeg skjønner veldig godt nå at Skremmern reagerte. Sist redigert av Teflona : 18-10-10 kl 14:29. Årsak: s |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Ekvilist
|
Jeg kjenner at jeg ikke synes det er en dum ting å gi klart uttrykk for at outing av en annen bruker, med dertil drapslignende trusler i tillegg ikke er greit. Humoristisk eller ei, jeg synes ikke den var spesielt morsom. Og det at det store flertallet på FP ikke skjønte innholdet i det Ff formidlet gjorde det etter min mening enda verre. Det å ikke ta parti framstår i større grad som støtte av mobbing, synes jeg.
|
|
|
#252 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erIrma er som vanlig meget gjennomtenkt og klar. Godt skrevet. Enig. |
|
|
|
#253 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker og PM-erVi vil gjerne gjøre det helt klart at det er et overtramp, og brudd på forumreglene, å oute nick som folk har på andre fora. I den aktuelle situasjonen var vi i dialog med Skremmern etter at Fruktflua skrev innlegget sitt, og en av grunnene til at vi ikke gjorde noe, var at vi vurderte det slik at saken ville få mer oppmerksomhet dersom vi gjorde noe med det, slik at enda flere dermed ville få det med seg. Men det er helt klart et regelbrudd - outing av personlige opplysninger om andre er en av de få tingene vi har eksplisitt forbud mot. Det er ikke akseptabelt å gjøre det, og heller ikke å avfeie det etterpå med at det bare var en spøk.
|
|
|
#254 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erSp - innspill. Jeg syns dere kunne slettet det en annen gang jeg. Med en pm til den som har skrevet innlegg ala det om at det er slettet og grunnen. Uten mer føzz i tråden. |
|
|
|
#255 |
|
flisespikker
|
Det kunne vi gjort, og det burde vi kanskje også. Der og da slettet vi ikke fordi Skremmern ikke ba om det, og fordi det kanskje/muligens ville gi ekstra oppmerksomhet. Vi kunne slettet i ettertid.
|
|
|
#256 |
|
Ekvilist
|
Sv: Prikker og PM-erJeg skjønner godt vurderingene dere har tatt Skilpadda.
|
|
|
#257 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Vaklende
|
Sv: Prikker og PM-erJeg synes for min del at det er greit hvis denne oppvasken tas og at vi er ferdige med det og forhåpentligvis kan slippe tåpelig hinting og spydigheter/liksom-morsomhet rundt denne historien. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er litt ut og inn av tråden her som privatbruker og som moderator, når jeg er moderator så står det det på slutten av innlegget.
|
|
|
#260 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |