Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 10:50   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg
fortsetter å gnage på det, ja. Riktig.

Jeg vil gjerne at du skriver hva jeg har gjort mot deg, mot deg personlig, ikke uenigheter om en sak i en diskusjon. Hva har jeg sagt, i hvilken forbindelse, hva har jeg kalt deg. Ut med det, for jeg aner virkelig ikke hva du snakker om. Du må nesten underbygge påstandene dine med noe, "jeg vet hva som er sant" holder bare ikke altså.

Det er ikke bare en ting som er greia her. Det er mange issues. Blant annet at du kaste meg ut fra et forum jeg hadde hengt på i over 3 år, uten at jeg egentlig forstår hvorfor.

I tillegg har du kalt meg ganske mange stygge ting her, både i tråder, og pr. prikker - nedlatende og usaklige ting som jeg har oppfattet som ren mobbing. Jeg har aldri sendt deg en prikk med ufint innhold først, og når jeg har svart, så er det en ren refleks fordi jeg har blitt såret av de stygge tingene du har skrevet. Jeg gidder faktisk ikke å gi moderatorene jobben med å leke detektiv i så måte (hvis de ikke absolutt vil da), men det finnes faktisk bevis på hvem som startet hva. Jeg har aldri vært den som har begynt å svare deg med nedlatende ord, jeg har bare fulgt etter i rent selvforsvar.

Jeg mo jo få si at jeg er overrasket over at du gidder å bruke så mye tid på noen du misliker så sterkt som meg, og det er fint for deg at du har en hærskare av medlemmer som støtter deg. Sistnevnte har ikke jeg, så å krangle åpenlyst med deg her på forumet har ingen hensikt for meg. I stedet har jeg sagt meg villig til å la fortid være fortid, men det er fullstendig greit for meg at du ikke vil det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.