Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Jøsses.
Jeg er litt overrasket kjenner jeg. Jeg nøyer meg med å klemme litt på rine jeg. 
Og med å si at det stemmer. Det er det som er fint med å krangle på sak så man nesten dør av irritasjon - det hender man plutselig finner ut at den i andre enden igrunnen er veldig ålreit.
.
Det var bare halvveis et kompliment, SF, for hvis du veldig ofte kommer opp i konflikter med andre brukere, (fikk litt deja vu av Lille Megs historie her ) kan det jo hende du bør avvente litt før du slår på stortromma med rapportering og full rulle? Kanskje LM også viser seg å være veldig grei. 
Krangelen mellom Skremmern og FF har jeg bare skumlest, og merker at jeg ikke har noen formening om hvem som "har rett" og ikke. (Og det forundrer meg at så mange faktisk klarer å ha det...) Jeg synes FF kommentar om Skremmerns nick var litt på kanten, og så synes jeg virkelig at det minner om mobbing når man sender en rødprikk der man skriver at noen er evneveik. Hvis jeg hadde fått ørtn rødprikker av en annen bruker, nesten uansett hva jeg skrev, hadde jeg sikkert også følt meg litt "forfulgt." Når det er sagt, vi aner jo ikke noe om hvilke og hvor mange rødprikker FF har sendt til Skremmern, så det kan jo hende det bare var svar på tiltale? Jeg håper ikke FF forlater forumet selv om hun har forlatt tråden, iallfall. 
|