Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 13:46   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bina.. Jeg har ingen anelse om hvem du er og det trenger jeg ikke vite heller, men grunnen til at vi kanskje lurer litt er at det i alle fall på meg har virket som du "kjenner" brukere her relativt godt og det har virket slik helt fra dine første innlegg. Når du nå skriver at du har vært på NM er det mer forståelig, men det virker litt rart at du skriver 200 innlegg på en måned her og ikke har gjort deg bemerket på NM.

Jeg tror dette kan være noe av forklaringen på at noen av oss kanskje lurer litt.

Litt nysgjerrige er vi nok noen av oss.

Jeg syns faktisk ikke det er unaturlig i det hele tatt, jeg. Jeg har vært på NM i noen år, lest en del og skrevet lite. Jeg har fått med meg noen av debattene, og fikk også med meg masseutmeldingen, men fordi NM var et stort forum hvor det virket som om visse grupper var ganske satte, så holdt jeg meg stort sett til å skrive innlegg i barselklubben, evt. stille spørsmål om ting som gjaldt det å være fersk mor. Jeg har også fått med meg noen av de mer profilerte nickene, uten at jeg kan påstå at jeg hadde annet enn et inntrykk av hvordan personen bak nicket er.

På FP syns jeg ofte debattene er mer nyanserte og jeg syns det er greit at innleggene ikke modereres i hytt og vær. Innimellom slenges det en del med leppa, men det får så være. Det er også et mindre fora, så min terskel for å skrive innlegg her er faktisk en del lavere enn det var på NM. (Selv om jeg på ingen måte kan anse meg selv som medlem av noen ”klikk” her inne).

Jeg leste det innlegget safran linket til og jeg skjønner ikke helt hvordan det kan trekkes dit at bina er en tidligere aktiv NM-bruker (eller har jeg misforstått?). Hun føler seg tydeligvis litt forfulgt av safran, og det er mulig at det er gjensidig. Nå har hun jo til og med oppgitt sitt tidligere NM-nick, så da er det vel ingen grunn til å fortsette å mistro henne?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.